Šta je PennyBack?

PennyBack je online aplikacija za organizovanje i vođenje "loyalty programa", zajednički sa partnerskim kompanijama i trećim licima.

Kako se ostvaruje povrat novca?

Povrat novca (cashback) ostvarujete od svakog fiskalnog računa izdatog u trgovinama partnerskih kompanija unošenjem identifikacionog koda (PBIK/PBIC) sa računa.

Kako se unosi PBIK?

PBIK je jedinstven za sve izdate fiskalne račune i sadrži slova engleske abecede i brojeve 0-9. U zavisnosti od širine fiskalnog isečka, kod može biti štampan u jednom ili više redova kao i sa pomoćnim crticama "-" radi lakšeg čitanja.

Kod prekucajte pažljivo u jednom redu BEZ reči "PBIK", "PBIC" i sl.

Šta da radim ukoliko je PBIK nečitak ili mi PennyBack konstantno odbija validaciju istog?

Potrebno je da fiskalni račun skenirate ili fotografišete i pošaljete našoj tehničkoj službi na proveru koja će Vam potom pomoći prilikom validacije.

Prilikom unosa neispravnog PBIK nalog mi je blokiran. Šta da radim?

Ukoliko nekoliko puta uzastopno unesete neispravan PBIK, nalog će Vam biti privremeno blokiran (najčešće 15 minuta) kako bi se sprečila zloupotreba sistema od strane zlonamernih korisnika koji pokušavaju uneti nepostojeće kodove. Sačekajte da Vam se nalog odblokira i pokušajte ponovo. Ako i dalje imate problema sa unosom kodova, radije kontaktirajte našu tehničku službu za pomoć.

Koliki je iznos povrata?

Iznos zavisi od partnera i računa se procentualno od ukupnog iznosa na fiskalnom računu. Ovaj procenat se kreće od 0,5% pa naviše.

Šta je potrebno da se otvori nalog?

Potrebna vam je validna e-mail adresa. Lični podaci (ime, mesto stanovanja i adresa) su obavezni samo ukoliko podnosite zahtev za iskorištenje skupljenog povrata novca.

Da li je korišćenje PennyBack-a besplatno?

Da! Otvaranje naloga kao i korišćenje je potpuno besplatno.

Kako se može iskoristiti skupljeni novac od povrata?

Da bi mogli iskoristiti skupljeni novac potrebno je da podnesete zahtev za iskorištenje. Zahtev se podnosi za svaku partnersku kompaniju pojedinačno. Zahtev je moguće podneti samo ukoliko ste skupili minimalan iznos za iskorišćenje (varira za svakog partnera).

Da li skupljeni novac od povrata kod jednog partnera mogu iskoristiti kod drugog partnera?

Ne. Povrat novca se računa zasebno za svakog partnera.

Kada se podnosi zahtev za iskorišćenje?

Zahtev možete podneti bilo kada u toku nedelje. Svi podneti zahtevi se obrađuju u nedelju u 23:59.

Šta se dešava sa sakupljenim novcem ukoliko ne podnesem zahtev za iskorišćenje?

Novac se prenosi u novu obračunsku nedelju bez gubitaka. Dakle, ne gubite novac već nastavljate sa sakupljanjem dok ne odlučite da podnesete zahtev za iskorišćenje.

Šta je to vaučer?

Kada se Vaš zahtev za iskorišćenje obradi dobijate vaučer sa kojim odlazite u trgovine partnerskih kompanija i vršite plaćanje roba i usluga.

Kako i kada dobijam vaučer?

Razlikujemo dva slučaja:
a) Kada vaučer dobijate od nas, i b) kada vaučer dobijate od partnerskih kompanija.

U prvom slučaju, vaučer Vam je dostupan u svakom trenutku u Vašem nalogu pregledom obrađenih zahteva za iskorišćenje. Vaučer sami štampate i nosite u trgovine partnerskih kompanija na validaciju.

U drugom slučaju, vaučer Vam se šalje na kućnu adresu od strane partnerske kompanije.

Po obradi zahteva biće Vam naznačeno na koji način ćete dobiti vaučer.

Da li mogu dati vaučer drugoj osobi na korišćenje?

Ne. Vaučer glasi na ime donosioca. Lični podaci u Vašem nalogu moraju se poklapati sa podacima na vaučeru. Osoblje partnerskih kompanija ima pravo zatražiti bilo koji lični dokument ukoliko posumnja u zloupotrebu ili radi dodatne provere.

Da li mogu zameniti vaučer za novac?

Ne. Vaučer služi isključivo za plaćanje roba ili usluga i nije moguća zamena za novac. Takođe, eventualna razlika u ceni robe/usluge i vrednosti na vaučeru (ukoliko je vrednost vaučera veća) se ne isplaćuje u gotovom novcu. Vrednost robe/usluge koju plaćate mora biti veća od iznosa na vaučeru.

Da li mogu dodatno zaraditi pozivajući prijatelje?

Da. Ukoliko pozovete prijatelje, dobijate povrat i od njihovih validiranih računa.

Takođe, novac dobijate i od prijatelja Vaših prijatelja i tako u 3 nivoa dubine.

Na ovaj način možete ostvariti povrat novca i kod partnera za koje niste unosili račune!